تولد فافا خانوم من
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 283105
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, :: 1:56 :: نويسنده : فافا

سلام به خانومه غایبم و سلام به شما دوستان ، همسری هستم

امشب تولد خانومی و خودش الان مسافرت هستش من که هیچ وقت نمیتونم مثله خانومی قشنگ بنویسم ولی امشب براش یه اس ام اس فرستادم خیلی خوشش اومد گفتم بیام اینجا دوباره بنویسمش که هم خانومی که فردا از مسافرت میاد اینجا رو میبینه خوشحال بشه هم دوباره از اینجا این روز قشنگ و بهش تبریک بگم.

دنیا صدای گریه ی کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است...امروز را با هم لبخند می زنیم

تولدت مبارک همدم زندگیم

 

                                                                   دوستدار تو همسری  93/4/5 



نظرات شما عزیزان:

یاسمن (سه شنبه ها)
ساعت12:48---15 تير 1393

وای چقده عشخولاننننننننه
آفرین آفرین
فافا جونم به تاخیررررررررررررر زییییییییاد تولدت رو تبریک میگم شرمنده فدات شم

دوست خوبم:اوهوم خیلی فداش بشه خانومشبوسهمرسی عزیزم لپت رو بیار جلو بووووووووس با همون قلب خوشمل:)



ميشا
ساعت9:59---10 تير 1393

فافاي عزيزم تولدت مبارك باشه انشالله
جشن صد سالگيت عزيزم

بعدا بيا بگو اين آقاي همسر با احساس كه متن به اين قشنگي برات نوشته چي برات كادو خريده بود... مردم از فضولي دوستم...

دوست خوبم:مرسی مامان میشای گلبوسهباشه عزیزم میام با کلی عکس کیف کنید:)



فاطیما
ساعت20:05---9 تير 1393

سلام فافا جون من کامنتامو نبستم فقط برا چند دقیقه بستم شاید همون موقع اومدی ولی الان بازه گلم حتما بیا کامنت بده منتظرتم
بازم تولدت مباک خانومی

دوست خوبم:سلام عزیزم باشه میام بازم خیلی ممنووووووووووون



ماه بانو
ساعت12:28---9 تير 1393

فافا این خیلی فرق داره که میری بهشون سرمیزنی و نمیان درصورتی که اسم هاشنو همه جا منیبینی جز خونه خودت ادم ناراحت میشه دیگه نمیشه؟
فافا پاشو بیا بلاگفا تااپ میکنی باخبر شم
اون چای قند پهلو دیگه وبشو کلا حذف کردو رفت نمیدونم باز دوروغی گفته بود یا نه کلا دیگه رفت

دوست خوبم:به خدا من ناراحت نمیشم هیچ وقت نمیخوام بگم من خوبم...اما تا حالا ناراحت نشدم از هیچ کسی اخه اصلا چرا باید ناراحت بشم دوستم هرجا هستی مواظب خودت باش خانوم وکیل:)



مهدیه
ساعت23:03---8 تير 1393

وای اینجارو
تولده!!
سلااااام فافا جون
تولدت مبارک
عذر تاخیر
دسرسی ب اینترنت نداشتم
تولدت مبارک ایشالا همیشه ب جشن و شادی باشید عزیزم
افرین ب همسری خوش ذوقت
خوشبخت باشید
دعا کن منم امسال تابستون ب ارزوم برسم

دوست خوبم:اوهوم تفلد من بود مرسی عزیزم ایشالا تا اخر ماه رمضون به ارزوت میرسی من میدونم رسیدی بیا بگو چی بودا یادت نره من منتظرم:)



ملیح
ساعت18:48---8 تير 1393

ای واااای من چقد دیر رسیدم (((

تولدت با تاخیر مبارک فافا جون

کاش بلاگفا بودی من میفهمیدم کی آپ میکنی

امیدوارم سالهای سال کنار هم با عشق زندگی کنین عزیزم

برات آرزوهای خوب خوب دارم کلی

دوست خوبم:فدای سرت ملیحه جونبوسهمرسی عزیزم به فکر نقل مکان هستم اتفاقاچشمکشما اقا احسانتونم ایشالا زودتر بهم برسید منم عروسی دعوت کنی با خانواده:)چون بنفش دوست داری جوابت رو بنفشی دادم ملیح جونیبوسه



a*z
ساعت18:37---8 تير 1393

عالیه به منم سربزن نظربده

دوست خوبم:الان دقیقا چی عالیه؟؟؟؟؟



مریم
ساعت16:00---8 تير 1393

تولد تولد تولدت مبارک
انشالله صد ساله بشی
یه گله کوچیک: چرا کامنت قبلیه من ثبت نشده
عاشقونه هات ابدی عزیزم

دوست خوبم:مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی دوست خوبم بوووووس مریم من کامنتت رو دیدم تایید هم کردم اما چون کامنت ها زیاد بود روهم تلنبار شده بود هی تایید میکردم جواب میدادم کامنت تبلیغ ها رو حذف میکردم اون وسطا نمیدونم چی شدخجالتیمرسی عزیزم ایشالا قسمت تو هم یه عشق پاک بشه من بیام بگم عاشقونه هاتون ابدی مریم خانوم:)



ماه بانو
ساعت13:13---8 تير 1393

ای من به فدایه تو بشم تولدت باتاخیر مبارک نازگلم
توخیلی مهربونی که همیشه بهم سرمیزنی واقعا شرمندتم
اجی لاین نداری؟اگه داری ایدیتو بده اونجا بیشتر هستم

دوست خوبم:مرسی عزیزم شرمنده چرا ماه بانو جون من همیشه گفتم من خودم دوست دارم میام این دلیل نمیشه که من میام حتما طرف هم بیاد من اصلا ناراحت نمیشم عزیزم خیالت راحتبوسهایشالا هرچی زودتر بری شهر خودت از اونجا اپ کنی عزیزمبوسه



سالی
ساعت11:53---8 تير 1393

فافا جون تولدت مبارک
چه سورپرایزی هم همسری کرده...
ایشاالله همیشه شاد و سلامت باشی عزیزممممممم

دوست خوبم:مرسی سالی مهربون بی تقصیراوهوم دست گلش درد نکنهبوسههمچنین شما همسریت



رویا
ساعت0:51---7 تير 1393

سلام به فافای عزیزم و همسری محترمش.منم تولدت رو بهت تبریک میگم گلم انشالا که عمر با عزت و زندگی شادی رو کنار خانواده هاتون داشته باشین
در ضمن با تاخیر تبریک میگم تولد وبلاگتون رو

دوست خوبم:سلام به رویای مهربون(این سلام از طرف جفتمون بود)خندهممنون عزیزم هم بابت تبریک تولد خودم هم تولد صندوقچه



eli
ساعت21:53---6 تير 1393

تولدت مبارک خانوووووووووووووووووووومیییییی یییییی

دوست خوبم:ممنون الی جون چرا دیگه اپ نمیکنی دخملی؟؟؟؟



zahra
ساعت21:47---6 تير 1393

وااای تولدت مبارک فافاجون ایشالله به همه ارزوهای قشنگن برسی

دوست خوبم:مرسی زهرا جون لپت رو بیار بووووس



یه دوست
ساعت20:35---6 تير 1393

فافا جون تولدت مبارک یه عالمههههههه
جناب همسری،متن تبریکتون خیلی قشنگ بود،خوش به حال فافا که شما رو داره و خوش به حال شما که فافا رو دارید،عشقتون همیشگی

دوست خوبم:منم مرسی یه عالمــــــــــــــــــــــهههههههههههههه:)منم از طرف همسری و خودم میگم شما لطف داری به ما اتوسا خانومچشمک



خانوم گل
ساعت18:30---6 تير 1393

چه جالب همیشه فافا پست میذاشت اولین کامنت مال همسری بود حالا همسری پست گداشته اولین کامنتم ماله فافایه
تولد تولد تولدت مبارررررک
مباررررک مبارررررک تولدت مبارررررک
فافا زودبیا پست بزارمنتظریم ها
تولدت مبارک جیگری

دوست خوبم:عزیزمـــــــــــــــــــــــی مامان گلبوسهاولین دوست وبلاگی هستی که برام شعرتولد خوووند مرسی عزیزم بیار جلو صورتت رو میخوام بوست کنمبوسهخودم خیلی دوست دارم بیام پست بزارم کلی عکس خاطره دارم اما نمیشه یا وقت نیست یا خسته ام الانم که روزه گرفتم ببینم بعد از افطار جون دارم بیام یا نه:)



سولماز
ساعت1:58---6 تير 1393

سلام فافاجوووووووون و آقاي همسري فافا.تولدت مباااااااااارک آبجي فافاي عزيزم ايشالا ٦٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٩٠٠اساله شي كنار عشقت گلم.بوووووس بازم تولدت مبارک

دوست خوبم:سلام هردوی ما را پذیرا باشید:)اوه چه خبره کلی اینجوری باید وقت بزاریم تا این عدد با شمع رو کیک روشن کنیم دخملزبان درازیمرسی عزیزم بووس



فاطیما
ساعت1:03---6 تير 1393

روز تولدت ماندگارترین تاریخ میان صفحات تقویم زندگی پر هیاهوی من است، که تا ابد در ذهنم درخشان میماند...

***به ماندگاری ستاره های آسمان دوستت دارم***

دوست خوبم:وای عزیزم مرسی خیلی قشنگ بود



فاطیما
ساعت1:01---6 تير 1393

سلام شوهری فافایی وفافا جون اسمست عالیه
تولد مبارک فافا جون عزیزمممممممممم

دوست خوبم:سلام سلاملبخندسلام از طرف جفتمون بود:)ممنون عزیزم فاطیما جون من میام وبلاگت کامنت بزارم برام باز نمیشه چرا کامنتی رو بستی؟



مرجان
ساعت20:12---5 تير 1393

تولدت مبارک فافا جان بهترینها رو برات آرزو میکنم عزیزم

دوست خوبم:ممنون مرجان عزیز



فافا
ساعت16:45---5 تير 1393

وااااااااااااااااااااااااااااا ااااای به خدا خیلی سورپرایز شدم مرسی عشقم میبوسمت از همین جا هوارتااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااا
چه مزه میده ادم تا از ره میرسه وبلاگ بیاد چک کنه سورپرایز بشه برای وبلاگ خودش کامنت بزاره

نفسم : دیگه ما همچین همسری هستیم دیگه چشمک

تولدت مباااااااااااااااااااااااارک جیگر من



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: